Veebipoe seso-tellimine.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Seso OÜ (registrikood 12161346), asukohaga Taevakaare 4 Juuliku küla, Saku vald 75512 Harjumaa
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale ei lisandu tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv tellimuse kohaletoimetamise koht. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
- Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Pocopay
- Visa/Mastercard kaardimaksed
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Müüja avab Veebipoe kindlaks määratud ajavahemikul eesmärgiga koguda kokku Ostjate tellimused. Ostjal on võimalus tooteid enne tellimuse vormistamist proovida talle sobivas asukohas- Tallinna vanglas, Viru vanglas või Tartu vanglas. Kõik määratud ajavahemikul tellitud tooted lähevad tootmisse ning valmivad 4-6 nädala jooksul.
Kauba kättesaamiseks on ostjal võimalik valida kolme kohaletoimetamise asukoha vahel.
Kauba saatmiskulud kannab müüja.
Taganemisõigus
Ostjal ei ole õigust tellitud toodetest taganeda, sest eelnevalt on võimalik tooteid proovida.
Kaupa on võimalik tagastada kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode). Sellisel juhul tasub tagastamise saatmiskulud müüja.
Pretensiooni esitamise õigus
Juhul, kui Kliendil esineb Veebipoe suhtes pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile seso@seso.ee. Pretensioonis tuleb märkida Kliendi nimi, kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu (sh. Omalt poolt soovitatav lahendus). Lisada tuleb ka ostu tõendav dokument. Müüja vastab Kliendi kaebusele 14 päeva jooksul.
Müüja ei vastuta kauba mittesihipärasest
kasutamisest tekkinud kahjude eest, s.h. hooldusjuhise mittejärgimisest
tekkinud puuduste eest.
Juhul, kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Müüja puudustega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Müüja Kliendile kõik müügilepinguga kaasnevad tasud.
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Vaidluste lahendamine
Kliendi ja Müüja vahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.